درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 370
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 50287
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 Silent Evil: Kate's Rescue یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. Kate به طور مرموز و مشکوکی گم شده است. شخصیت اصلی این بازی باید با استفاده از هوش خود و حل معماها در این بازی دوست خود را نجات دهد. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Silent Evil: Kate's Rescue مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Silent Evil Kates Rescue دانلود بازی ماجرایی Silent Evil: Kates Rescue برای PC

 

 

منبع:downloadha



ادامه مطلب ...


 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.2.2

این بازی از mihandownload کپی شده. 

 

نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود رایگان بازی Angry Birds Rio v1.2.2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی شطرنج ChessBase 11

 

 

این بازی از mihandownload کپی شده.


به همراه لینک های کمکی از سه سرور MediaFire,Fileserve,Rapidshare

نام بازی: ChessBase 11
پلتفورم : pc
ژانر: Chess / Logic
سال انتشار:September , 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: ChessBase
حمایت توسط : ChessBase
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد

ChessBase 11 عنوان دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی هست.عنوان اینبازی از واژه ی ایرانی ( چِس) گرفته شده است.ناشر و حامی (سازنده ی ) این بازی فوق العاده زیبا کمپانی ChessBase میباشد.بازی توسط کمپانی Activation پروتکت شد.یک رویا و داستان واقعی را با این بازی شروع کنید و از بازی شرنج خود بیش از پیش لذت ببرید. ChessBase.11 به شما یک یک بازی واقعی را ارائه میدهد.نقاط ضعف حریفان خود را یادداشت کرده و از آنها برای مراحل بعدی استفاده کنید.جا دارد اطلاعات جامعی از بازی شطرنج در اختیار شما قرار دهم. شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. واژه «شطرنج» تلفظ فارسی «چاتورانگا» است، کلمه‌ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می‌شود، هند جایی‌ست که معمولاً از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می‌شود. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به اینبازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.
 
برای دانلود به ادامه مطلب ... برو

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما